سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رگلاژ پنجره upvc کشویی در کرج

سه شنبه 97/12/7
3:45 عصر
بهرام پروهان

در زمان حال که به دلیل مشکلات موجود در شهر های بزرگ، بازار فروش درب و پنجره های دوجداره upvc به شدت افزایش یافته است و همچنین درب و پنجره های upvc در طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود که علاوه بر مزیای بیشماری که دارند در نما و زیبایی ساختمان شما تاثیر گذار است.از پرطرفدارترین نوع پنجره ها، پنجره upvc کشویی است. حال زمانیکه شما اقدام به نصب این درب و پنجره میکنید اگر نصب اصولی انجام نشود یا کیفیت یراقی که انتخاب کردید پایین باشد نمیتوانید بهره اصلی را ببرید برای حل این مشکل شرکت ما اقدام به رگلاژ پنجره upvc کشویی برای شما عزیزان میکند. 

رگلاژ پنجره

 

متخصصان امر رگلاژ توسط تجربه و حرفه ای که دارند پنجره upvc کشویی را تعمیر و رگلاژ کرده تا دوباره بتوانید شما عزیزان از مزیت های درب و پنجره های upvc نهایت بهره را ببرید و این نوع درب و پنجره ها بتوانند نیاز و توقع شما را رفع کنند.

پنجره upvc کشویی

پنجره های upvc در مدل های مختلف عرضه میشود. یکی از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره مدل کشویی می باشد. این مدل از پنجره های upvc دارای دو حالت یک لنگه بازشو و دو لنگه باز شو می باشد. در حالت یک لنگه بازشو این نوع پنجره ها تنها یکی ا ز لنگه های پنجره upvc در ریل مخصوص خود به حالت کشویی باز می شود و در مدل دو لنگه بازشو هر دو لنگه قابلیت باز شدن به صورت کشویی را دارا می باشند. پنجره upvc کشویی  دو حالت بازشو دارند 1)تک حالته که فقط  به صورت افقی یعنی از چپ و راست باز می شود. 2)دو حالته که در هر دو جهت افقی چپ و راست و عمودی بالا و پایین باز می شود.

رگلاژ پنجره upvc کشویی در کرج

رگلاژ پنجره

پروژه رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره ها حتما باید توسط کارشناسان رگلاژ کار انجام شود. توجه داشته باشی که عدم رگلاژ پنجره upvc کشویی مشکلات زیر را بری شما در پی دارد:

سختی در باز و بسته شدن درب و پنجره کشویی

عدم حرکت روان دستگیره

مشکلات در تغییر حالت های بازشو

فاصله افتادن میان لنگه بازشو و فریم 

عملکرد نامناسب پنجره upvc

تمامی مشکلاتی که توسط نصب غیر استاندارد یا پس از گذشت زمان در پی انتخاب پروفیل غیر مرغوب و بی کیفیت برای درب و پنجره upvc برای شما ممکن است پیش بیاید با تعمیر و رگلاژ برطرف میشود.