سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پنجره جدید رنگی وین تک فولکس واگنی

یکشنبه 97/12/5
2:19 عصر
بهرام پروهان

اگر در منزل سکونت شما فضای بزرگی وجود دارد که برای آن پنچره دوجداره یو پی وی سی با ابعاد بزرگ میخواهید بهترین پیشنهاد به شما استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی جدید رنگی فولکس واگنی با پروفیل وین تک میباشد.این نوع پنجره ها علاوه بر مزیت های فراوانی نظیر عایق بندی عدم ورود گرد و خاک به داخل منزل و همچنین جلوگیری از به هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی که دارد برای پنجره ها با بازشوها و لنگه های سنگینی که دارد مناسب ترین انتخاب است چون این پنجره با ابن پروفیل تحمل این وزن سنگین را دارد.

پنجره جدید رنگی فولکس واگنی

در ساخت پنجره جدید رنگی فولکس واگنیبا یراق وین تک از همان نوع پروفیل دوجداره لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری 60 یا 70 و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.که این کار را کارشناسان شرکت ما برای شما انجام میدهند.

فروش پنجره جدید رنگی وین تک فولکس واگنی

به دلیل وجود لاستیک های آب بندی که میان هر دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند باعث میشود تا به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد و... به طور کامل در پنجره های جدید رنگی وین تکفولکس واگنیاز بین خواهد رفت.پروفیلوین تک از مهمترین مسائل در فروش پنجره یو پی وی سی جدید رنگی از نوع فولکس واگنی یا ریلی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است.که در پنجره های جدید رنگیفولکس واگنی با پروفیل وین تک مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا با یکدیگر فرق میکند و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره یو پی وی سی رنگی فولکس واگنی عمدتا جهت ساخت پنجره های دوجداره خاص با ارتفاع وعرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است

فروش پنجره جدید رنگی وین تک فولکس واگنی

پنجره وین تک

مزایای فروش پنجره جدید رنگی فولکس واگنی:

باز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی

خاصیت این نوع از پنجره های یو پی وی سی رنگی وین تک مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترکی ندارند که باعث شود آب به داخل نفوذ کند. همچنین این پنجره های دوجداره فولکس واگنی ضدآب هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.