سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

شنبه 96/10/30
11:21 صبح
بهرام پروهان

هافمن یکی دیگر از کارخانجات تولیدکننده انواع پروفیل یو پی وی سی در ایران می باشد که فعالیت خود را نسبت به برندهایی هم چون ویستابست و وین تک به تازگی آغاز کرده است. قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج با توجه به ضخامت و تعداد کانال های هر یک متفاوت می باشد.

پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره upvc پروفیل هافمن

شرکت پنجره دوجداره هافمن کرج توانسته است با تکیه بر کادری کارشناس و دستگاه های تولید با کیفیت خود در سال 1387 اولین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری 70 ( 5 کانال ) را تولید نماید, که این یکی از افتخارات این شرکت پروفیل سازی در ایران می باشد. با بررسی قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج https://karaj-upvc.com/ از جهات گوناگون از طریق کارشناسان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از نظر عدم بروز مشکل تغییر فرم و رنگ پروفیل upvc میزان مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف و تراز قیمتی انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در مقایسه با سایر پروفیل های بازار جزوء مرغوب ترین پروفیلهای مصرفی قرار دارد.

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج عبارتند از:

پروفیل لنگه پنجره دوجداره پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در این نوع 58 میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز 58 میلیمتر می باشد. عرض پرفیل لنگه پنجره هافمن 70 میلیمتر و این پروفیل 5 کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور 24 میلیمتری میباشد. محل اسقرار گالوانیزه در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع 33 میلیمتر و عرض 22 میلیمتر میباشد.

پنجره پروفیل فریم پنجره دوجداره پروفیل هافمن https://karaj-upvc.com/

در این پروفیل ارتفاع دیواره خارجی پروفیل یو پی وی سی هافمن 62 میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل 42 میلیمتر می باشد. عرض پروفیل فریم پنجره هافمن 60 میلیمتر و این پروفیل 4 کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور 24 میلیمتری میباشد. در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن محل استقرار گالوانیزه به ارتفاع 23 میلیمتر و عرض 32 میلیمتر میباشد.

 

پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره پروفیل هافمن

در این نوع ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج 82 میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این نوع پروفیل 42 میلیمتر می باشد. عرض پروفیل میانی ثابت هافمن 60 میلیمتر و پروفیل 4 کاناله بوده و دارای 24 میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل استقرار گالوانیزه در این پروفیل upvc هافمن به ارتفاع 33 میلیمتر و عرض 22 میلیمتر می باشد.

پروفیل میانی متحرک پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج 63.5 میلیمتر و همچنین 36 میلیمتر ارتفاع داخلی این پروفیل می باشد. پروفیل 3 کاناله بوده و عرض این نوع پروفیل میانی متحرک هافمن 63.5 میلیمتر می باشد.

پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره upvc پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج 85 میلیمتر و ارتفاع داخلی این نوع پروفیل نیز 85 میلیمتر می باشد. عرض پروفیل لنگه درب داخل بازشو هافمن 60 میلیمتر و این نوع پروفیل 3 کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور 24 میلیمتر می باشد. در این نوع پروفیل upvc هافمن محل جایگیری گالوانیزه به ارتفاع 30 میلیمتر و عرض 51 میلیمتر می باشد.

یراق پنجره

 

پروفیل پنل پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در این نوع 100 میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز 100 میلیمتر می باشد. پروفیل پنل هافمن دارای عرض 24 میلیمتر می باشد.

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

یکی دیگر از مواردی که برخی از تولید کنندگان این محصول برای کم کردن قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج انجام می دهند، استفاده از پروفیل های ضعیف و ارزان قیمت برای محصولات خود می باشد. همان گونه که اشاره شد درپنجره دو جداره upvc چند فرم پروفیل برای قسمت های مختلف پنجره بکار می رود که طبیعتا بایستی پروفیل مخصوص به هر قسمت مورد استفاده قرار گیرد تا پنجره از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار گردد.