سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج

دوشنبه 96/10/18
10:22 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج شاید کمی از پنجره های دوجداره غیر صنعتی بالاتر باشد و دلیل آن نوع ساخت, جنس پروفیل مصرفی که مهم ترین گزینه می باشد. در پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج از یراق آلات روتو آلمان ROTO استفاده می گردد تا سالیان طولانی بدون کوچکترین خرابی مشتریان بتوانند از درب و پنجره دوجداره خود استفاده نمایند.

مدل پنجره دوجداره

محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج درهر شرکت متفاوت است. در شرکت پنجره ماندگار روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

مزایای پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج

مهمترین هدف از استفاده اینگونه پنجره ها مقرون به صرف بودن به سبب صرفه جویی در مصرف انواع انرژی و عایق بودن آن نسبت به فضای بیرونی است . به کمک این پنجره ها نزدیک به 40% در مصرف انرژی ( سوخت. برق . آب ) صرفه جویی شده و کاهش چشمگیر هزینه های سبد خانوار را در بر دارد.

1-عایق حرارتی

2-عایق رطوبتی

3-عایق صوتی

4-غیر قابل اشتغال

شیشه دوجداره

ما یک سری اصول مهمی که  در خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج و کلا هر نوع پنجره دو جداره که باید بدانید را به شما میگوییم. اول از همه اینکه دقیقا بدانید که چه میخواهید. شما چه نوع پنجره ای با توجه به شرایط منزل خود برای اتاقهای خواب، پذیرایی، آشپزخانه، راهروها و … میخواهید .مثلا برای آشپز خانه با توجه به  قرار گرفتن سینک ظرف شویی یا گاز ویا هر وسیله ای که شما در آشپز خانه استفاده  میکنید باید نوع پنجره خود را انتخاب بکنید. دوم اینکه ،شما از مشکلات خانه خود در زمینه پنجره ، بیشتر از هر شخص دیگری مطلع هستید بنابراین قبل از اینکه کارشناس پنجره به منزل شما برای اندازه گیری و مشاوره بیاید تمام مشکلات در رابطه با پنجره را در کاغذی یادداشت کرده و با کارشناس تمام آنها را مطرح کنید تا کارشناس بتواند بهترین نوع پنجره دو جداره را با توجه به مشکلات منزلتان  طراحی بکند. به سبب طراحی خاص پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج https://karaj-upvc.com/ که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج https://karaj-upvc.com/

1-پروفیل یو پی وی سی :

پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.

پنجره دوجداره

2 – شیشه  :

شیشه را می توان با ضخامت های مختلف و بصورت تک جداره, دو جداره و یا سه جداره بصورت ساده, مات, رفلکس, رنگی و… سفارش داد . کلیه شیشه های مصرفی پنجره ماندگار در کرج با دستگاهای تمام اتوماتیک ساخته شده و در آنها از گاز آرگون استفاده می شود. آرگون گازی است بی رنگ، بی بو، بی مزه، خفه کننده، در آب کمی حل می شود، اشتعال پذیر نیست و …. بر اثر تنفس گاز آرگون، سرگیجه، خستگی، سردرد و خفگی رخ م یدهد. در صورت تماس آرگون مایع با پوست، یخ زدگی در پوست اتفاق می افتد. اگر مقداری گاز آرگون وارد چشم هم شود، یخ زدگی روی می دهد.  (هوا= 1) و ….. / 185 ، چگالی ویژه آن 38 / 189 -، نقطه جوش آن 8 / نقطه انجماد گاز آرگون 3

3 – یراق آلات پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج https://karaj-upvc.com/  :

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج نقش اساسی را ایفا می کنند. یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره باکیفیت شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند. طرح های زیبا و ایمن یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج می گردد.