سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره ایده ال در کرج

یکشنبه 96/10/17
11:32 صبح
بهرام پروهان

مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل UPVC اهمیت بسیار بالایی در کیفیت و قیمت پنجره دوجداره ایده ال در کرج دارد که فقدان آن سبب کاهش قیمت می شود اما مشکلاتی از قبیل شکستن و تابدار شدن این محصول می گردد. راه های مختلفی برای شناخت پروفیل یو پی وی سی مرغوب از پروفیل بی کیفیت وجود دارد، بطور مثال رنگ سفید پروفیل نامرغوب در کنار رنگ سفید کاغذ به زردی گرایش دارد و رنگ پروفیل باکیفیت رنگ سفید یخچالی می باشد.

قیمت پنجره دوجداره upvc

نحوه تعیین قیمت پنجره دوجداره ایده ال در کرج بر خلاف پنجره های آهنی و آلومینیوم متفاوت است: نحوه صدور قیمت درب و پنجره دوجدار یو‌پی‌وی‌سی بر خلاف سایر پنجره ها از قبیل: آهنی و آلومینیوم، که به صورت متر مربع یا کیلوگرم محاسبه می‌شدند; تفاوت دارد و به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین قیمت می‌شوند. پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب یا قاب پنجره (Frame) , پروفیل وسط (Mullion) , پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص پنجره دوجداره ایده ال در کرج و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

پنجره دوجداره ایده ال در کرج از ماده سخت و محکم UPVC ساخته شده است. شکل چند محفظه ای آن باعث می شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعریق مقاوم باشد. پنجره دوجداره یو پی وی سی زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمین می کند که UPVC فرم و پایداری خود را حفظ می کند. گوشه های پنجره دوجداره ایده ال در کرج https://karaj-upvc.com/ به صورت مکانیکی بهم متصل نمی شوند بلکه به یکدیگر جوش داده می شوند که باعث می گردد درب یا پنجره به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود. رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای پنجره دوجداره ایده ال در کرج رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه 15 ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی 15 سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد.

مشخصات فنی پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره ایده ال در کرج https://karaj-upvc.com/

افزایش امنیت با پنجره دوجداره ایده ال در کرج

در پنجره دوجداره ایده ال در کرج به علت وجود یراق آلات و چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی، ایمنی پنجره نسبت به پنجره های قدیمی چندین برابر شده است.

استاندارد ساخت پنجره دوجداره ایده ال در کرج  :

از جمله استاندارد های ساخت پنجره دوجداره ایده ال در کرج https://karaj-upvc.com/ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• استفاده از گالوانیزه با ضخامت 1.5 میلی متر و ابعاد استاندارد

• تمامی پروفیـل های پنجره دوجداره ایده ال در کرج باید دارای گالـوانیزه باشند ، طول گالـوانیزه در پروفیــل های پنجره یو پی وی سی جوش شونده حداکثر2 سانتی متر کوتاه تر و در میانی ها حدکثر 1 سانتی متر کوتاه تر باشند .

• عدم استفاده از گالوانیزه 2 تکه و جوش خورده در پنجره دوجداره ایده ال در کرج

• فاصله ی پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل های upvc حداکثر 15 سانتی متر و فاصله ی پیچ ها با یکدیگر حداکثر 40 سانتی متر در پروفیـل هایپنجره دوجداره سفیـد و 30 سانتی متر در پروفیـل های یـو پی وی سی قهوه ای .

درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو جداره که در شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده ال در کرج را دارا می باشند. این شرکت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.