سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

یکشنبه 96/9/19
12:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پروفیل upvc وکا آلمان در کرج رابطه مستقیم با کیفیت نهایی پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره به مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند. پروفیل upvc وکا آلمان در کرج از نظر بعد شیمیایی دارای استانداردها و گواهینامه‌های فنی و معتبری می باشد.

پروفیل یو پی وی سی

وکا از آلمان بزرگترین تولید کنندگان پروفیل های upvc است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت دارنده نمایندگی پروفیل upvc وکا آلمان در کرج می باشد که از مشخصه های مهم این نوع پروفیل دوستی با محیط زیست می باشد. پروفیل upvc وکا آلمان در کرج به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. 

قیمت پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل upvc وکا آلمان در کرج https://karaj-upvc.com/ یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. را ه حل های ساختمان سبز (Green building)  برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست. دوستی های زیست محیطی حاصل ترکیب چیزهای مختلف است، مانند طراحی های هوشمند، تجهیزات کاهش دهنده انرژی و نصب درب ها و پنجره هایی با انرژی کارآمد که سطح عایق بودنشان افزایش یافته است. مهم ترین عامل در قیمت هر متر مربع پنجره upvc جنس پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره و قیمت پروفیل upvc وکا آلمان در کرج است چرا که بیشترین قسمت از یک پنجره دوجداره را فرا می گیرد. شرکت های متعددی در زمینه تولید پروفیل فعالیت دارند که بعضی از شرکت ها دارای استاندارد های لازم و برخی دیگر از پروفیل ها فاقد مجوز استفاده می کنند. قیمت پروفیل upvc وکا آلمان در کرج با پروفیل مناسب و استاندارد با نوع بی کیفیت و غیر استاندارد آن متفاوت می باشد و هر ارزانی بدون دلیل نیست…

وکا آلمان

آزمایشات انجام گرفته بر پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل, مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم دردمای پایین, رفتار پس از گرم شدن, تست جرم واحد طول, برگشت حرارت, تست ابعاد و هندسه پروفیل upvc وکا آلمان در کرج, تست کجی, تست جوش, که ما به توضیح تعدادی از این آزمایشات میپردازیم:

-شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرایند تولید انواع سطح مقطع پروفیل upvc وکا آلمان در کرج https://karaj-upvc.com/  , تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت 12 تا24 ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد قرار میگیرد. سطوح خارجی پروفیل ها که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی, حفره, ترک, حباب و سایر معایب باشند.

-مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم در دماهای پایین : در این آزمایش ابتدا 10نمونه 30cm در دستگاه freezer قرار داده وتا دمای 15c به مدت حداقل یکساعت نگهداری می شوند سپس توسط جرم 1kg از ارتفاع 1500mm  مورد تست ضربه قرار میگیرند .

-برگشت حرارت: سه مقطع پروفیل upvc وکا آلمان در کرج 220mm انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی 200mm  در دو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل نشان گذاری می شوند. این نمونه پس از نشانه گذاری در کوره با دمای 100درجهc  بمدت یک ساعت قرار میگیرد وپس از خنک شدن در دمای محیط مجددا نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت, ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه میشود.

پنجره ماندگار  https://karaj-upvc.com/  با داشتن بهترین قیمت پروفیل upvc وکا آلمان در کرج، بهترین درب ها و پنجره ها را به شما عرضه می کند.