سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

شنبه 96/9/18
1:9 عصر
بهرام پروهان

در میزان قیمت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج نوع یراق آلات استفاده شده در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. شرکت پنجره upvc وین تک کرج با استفاده از بهترین یراق آلات المانی و طبق استاندارد های جهانی محصولات خود را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

فولکس واگنی

پنجره فلوکس واگنی یکی از مدل‌های پیشرفته پنجره‌های یو پی وی سی می‌باشد که در دو جهت حول محور زیرین و ریلی به تولید می‌رسد. این مدل از نظر عایق بودن نسبت به آلودگی صوتی، گرد و غبار و اتلاف انرژی عملکردی کم نظیر را از خود نشان می‌دهد. پروفیل UPVC مورد استفاده در این مدل همانند دیگر مدل‌ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است. حالت بازشوی این مدل همانطور که از اسم آن برمی‌آید مانند درب‌های خودروی ون و بر روی ریل ست بوده و تا زاویه 45 درجه باز خواهد شد و هیچ‌گونه فضایی را در هنگام باز شدن اشغال نخواهد کرد. این نوع پنجره‌ها زیبایی و عایق بندی به مرتب بهتری نسبت به مدل کشویی داشته و در سه طرح ساده، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از سوی گروه صنعتی پادرا ارائه خواهند شد.

مزیت و قیمت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج نسبت به بازشوی پنجره کشویی

یکی از مزیت های بازشوی پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات درب و پنجره upvc کرج سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برای پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره دوجداره و پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد. لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات پنجره upvc سابقا در سایر متریال های پنجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد و باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند. پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.

پنجره فولکس واگنی

چه عواملی بر قیمت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج تاثیر می گذارند ؟

1- پروفیل درب و پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

2- یراق آلات درب و پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

3- شیشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی

4- فرآیند تولید درب و پنجره upvc

5- نحوه نصب درب و پنجره upvc

پنجره دوجداره فولکس واگنی

یکی از مهمترین مسائل در ساخت قیمت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج که بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد. اما در پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است. شرکت پنجره ماندگار در تولید و اجرای پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای درب و پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج یا Tilt & Slide می باشد.