سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک

دوشنبه 96/8/22
3:52 عصر
بهرام پروهان

برای انتخاب درب و پنجره دوجداره وین تک ،میزان قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک یکی از آیتم های مهم برای مشتریان می باشد. که برای تعیین قیمت آن عواملی چون  ,یراق آلات مصرفی , شیشه دوجداره یا شیشه سه جداره و نوع پروفیل مورد استفاده بستگی دارد. https://karaj-upvc.com/

شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک کرج از تولید کنندگان مطرح در ساخت درب و پنجره upvc است که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد و در سطح کشور دارای نمایندگی های فعال مختلفی است. دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج دارای انواع پروفیل از قبیل پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک سری W700, W640, W260و PP624 می باشد که هر یک با توجه به خصوصیاتی که دارند برای انواع بازشو پنجره دوجداره استفاده می شوند.

 شرکت پنجره ماندگار در کرج دارای دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. https://karaj-upvc.com/ این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

مزایای قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی

امکان تعویض پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومینیومی و غیره با محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب

شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تکWintech از اواخر سال 1980 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال 90 در زمینی به وسعت 3600 متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.

کنترل کیفی پروفیل و قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

تمامی محصولات تولیدی در شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک کرج طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. https://karaj-upvc.com/

*تست مقاومت حرارتی تا 150 درجه سانتی کراد

*تست مقاومت حرارتی تا 40- درجه سانتی گراد

*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل

شرکت پنجره وین تک

 

موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک:

محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارد و می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج و قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک باعث شده است مورد توجه برج سازان قرار گیرد.

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. https://karaj-upvc.com/بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.