سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت در و پنجره دوجداره قوس دار

شنبه 96/8/20
3:36 عصر
بهرام پروهان

 قیمت در و پنجره دوجداره قوس دار بدلیل استفاده از دستگاه های مخصوص خم و مواد اولیه استاندارد و با کیفیت نسبت به پنجره های معمولی بالاتر است.امروزه شرکت های پنجره دوجداره, پنجره ها را با هر رنگ , مدل و طرح خاصی که طبق نظر وسلیقه مشتریان باشد ساخته و تولید می نمایند. https://karaj-upvc.com/

اگر نور روز به عنوان عامل بسیار مهمی به شمار آید که باید به داخل اتاق اضافه شود ، پنجره ها نیز به عنوان وسایل ضروری در نظر گرفته خواهند شد . پنجره ها از دریچه های آسان و ساده برای نور روز ، به یک شکل و سبک خاص و نیم دایره های قوسی رومانسک تا پنجره های باروک که به وسیله تزئینات بسیاری پوشیده شده توسعه یافته اند . در کشور های اروپایی که در شمال آلپ قرار گرفته اند ، پنجره ها به فرم هایی با شکل و شمایل قدرتمندی طراحی و ساخته می شوند . بر خلاف آن ، در مناطقی که در نواحی مدیترانه ای هستند ، زندگی روزمره به معنی گذراندن روز در فضای داخلی می باشد . بنابراین ، مردم به نور روز وابسته هستند زیرا نور مصنوعی گران بوده و نورپردازی خوب یک اتاق در مدت ساعات تاریکی ، دور از دسترس جمعیت محلی می باشد .

پنجره ها یکی از اجزای معماری هستند که همواره در برقراری نظم و هماهنگی در بنا و یا به عکس در آشفتگی اشاره شده، نقش موثری داشته اند. قبل از تاثیرات دوران جدید، پنجره ها در رابطه با جنبه های ذهنی زندگی انسان نیز نقش های قابل توجهی داشته اند. بنابراین مفهوم پنجره هنوز می تواند جای تامل داشته باشد. https://karaj-upvc.com/همچنین توجه به جنبه های وجودی و معناشناختی پنجره در هر فرهنگی می تواند در شناخت نسبت به فرهنگ معماری موثر واقع شود. لذا شاید واژه پنجره یکی از کلمه های مهمی باشد که بعد از واژه خانه برای شناخت مفهوم زیست انسان باید به آن پرداخت. یکی از انواع پنجره که متناسب با مدل و طرح اصلی ساختمان استفاده می شود، در و پنجره دوجداره قوس دارمی باشد.

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع در و پنجره دوجداره قوس دار در کرج است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.

استفاده از در و پنجره دوجداره قوس دار در کرج و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.

کاربرد عمده در و پنجره دوجداره قوس دار یا اغلب در پذیرایی خانه است. مدل در و پنجره دوجداره قوس دار یا Bay Window به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون ایجاد می کند. این پنجره یو پی وی سی مقاومت بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. امکان قرارگرفتن کتیبه نیز در پنجره خلیجی وجود دارد. به دلیل نصب شیشه ساده در این پنجره های یو پی وی سی و هزینه تولید کمتر، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر هستند. بسیاری از مردم تصور می کنند که پنجره های پیش آمده از ساختمان (پنجره شاه نشین یا در و پنجره دوجداره قوس دار یا bay window)، سنتی و منسوخ شده اند،حال آنکه این مدل پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.

تعویض و قیمت در و پنجره دوجداره قوس دار در کرج

براى تعویض در و پنجره دوجداره قوس دار کرج دوراه وجود دارد :

اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع   یوپى وى سى   کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است . https://karaj-upvc.com/ اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.

پنجره هلالی

 

مزایا و قیمت در و پنجره دوجداره قوس دار در کرج:

اضافه کردن زیربنا(درنتیجه ارزش بالاتر) به خانه شما. اضافه کردن نور و رو شنایی به فضا،به خصوص به لطف شیشه های پانوراما که نور را از زوایای مختلف به داخل فضا هدایت می کنند. امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره. در و پنجره دوجداره قوس دار در کرج با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند:

مکانی برای خوابیدن،مطالعه،نیمکت،جایی برای ذخیره سازی،نیمکت غذاخوری یا صبح انه خوری و یا ترکیبی از این موارد.

توجه شما را به دیدن این نمونه ها و 7 نکته مهم درباره آنها جلب می کنیم:

1-آنها احساس لطیف معمارانه را به فضا می بخشند.

2- در و پنجره دوجداره قوس دار کرج می توانند تبدیل به نقطه کانونی برای فضا شوند.

3-این پنجره ها بهترین مکان برای ترکیب با فضاهای ذخیره سازی هستند.

در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال در و پنجره دوجداره قوس دار کرج و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه 90 پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و آلومینیوم و همچنین یوپی وی سی و آلومینیوم معرفی شدند https://karaj-upvc.com/که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از در و پنجره دوجداره قوس دارو آلومینیوم محیا خواهد شد.