سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست

شنبه 96/8/13
3:34 عصر
بهرام پروهان

یکی از عواملی که نقش مهمی را در انتخاب درست پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست ایفا می کند، دقت در میزان کیفیت و دوام پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست می باشد. با توجه به در نظر گرفتن حالت های بازشو و تعداد لنگه درب و پنجره دوجداره قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست متفاوت خواهد بود. https://karaj-upvc.com/

 

نمای پنجره یو پی وی سی

یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ویستابست در کرج، پنجره دوجداره مدل کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.واقعیت این است که پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. https://karaj-upvc.com/اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:سیستم بازشو پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست که به عنوان ریلی نیز شناخته می‌شود همانند پنجره‌های آلومینیومی معمول و بصورت کشویی در دو جهت چپ و راست می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع پنجره‌ها،  عدم اشغال محیط داخلی و همچنین مزاحمت برای پرده‌های نصب شده می‌باشد. همچنین نوع بازشو این پنجره می‌تواند به صورت‌های یک ثابت یک بازشو، دو عدد بازشو بدون ثابت، دو بازشو و یک ثابت و… طراحی گردد. گفتنی است که در این مدل با توجه به نصب یراق آلات مربوط در بخش غیرقابل دید (داخل بازشو) هیچ‌یک از آن‌ها قابل مشاهده نبود و این مورد به نمای زیبای این پنجره جلوه دوچندانی خواهد بخشید. همچنین قابلیت نصب کتیبه در قسمت فوقانی بازشوها از جمله ویژگی‌های دیگر این مدل می‌باشد.

قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست– مدل تک ریل در کرج

در طراحی پروفیل پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست دو ریل می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض 107 میلیمتری می باشد.

 

قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست– مدل دو ریل در کرج

پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست دو ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا است که امکان حرکت هر دو لنگه را به درخواست مشتریان گرامی امکان پذیر می سازد. پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست- دو ریل پایین ترین میزان عایق بندی را نسبت به انواع دیگر پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویستابست دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی از کارایی بیشتری برخوردار می باشد. https://karaj-upvc.com/سطح مقطع پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست- دو ریل دارای عرض 85 میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد. مزیّت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست دو ریل عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.

طول عمر پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست بسته به کیفیت مواد استفاده شده اندازه? شکاف بین قاب درونی و بیرونی، تفاوت‌های دما، طرز ساخت و مکان نصب هم بر حسب نما و موقعیت جغرافیایی و همچنین کاربری واحد متفاوت می‌باشد. پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی معمولاً 10 تا 25 سال دوام دارند پنجره‌هایی که رو به خط استوا می‌باشند کمتر از 12 سال دوام دارند. این پنجره ها بسته به سازنده 10 تا 20 سال گارانتی دارند. اگر این پنجره‌ها تغییری ایجاد شود (مثلاً نصب ورقه کنترل خورشیدی) ضمانت نامه ممکن است از طرف سازنده از  اعتبار ساقط شود.

پیمان سازندگان پنجره‌ های عایق (IGMA) مطالعه? جامعی را برای مشخص کردن شکسته‌ های شیشه‌های عایق تجاری بعد از مدت 25 سال انجام دادند. برای پنجره عایق استاندارد، بخار بین لایه‌های شیشه زمانیکه درز دور تا دور آن از بین می‌رود و زمانیکه ماده? خشک کننده اشباع می‌شود جمع می‌شود می‌توان به طور کلی بوسیله جایگزین کردن IGA آن را برطرف کرد.

 

پنجره دوجداره تک حالته

عایق کاری و قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست:

از بین رفتن درز و تعویض آن به یک فاکتور مهم در هزینه کلی داشتن پنجره‌های عایق منجر می‌شود. تفاوت‌های دمایی زیاد بین قاب درونی و بیرونی بر فاصله بین آنها فشار می‌آورد که می‌تواند در نهایت باعث شکست آن شود. پنجره‌هایی که شکاف کمی بین قاب‌ها وجود دارد بعلت فشار افزایش یافته بیشتر مستعد شکست هستند.

1- قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست و پروفیل در کرج

پروفیل پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد. https://karaj-upvc.com/

2- قیمت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست و یراق درکرج

در پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.