سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک

سه شنبه 96/8/9
5:13 عصر
بهرام پروهان

مهمترین عوامل در تعیین قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک می توان به نقش پروفیل گالوانیزه مورد استفاده در پنجره ها, لاستیک درزبندی, جنس و نوع شیشه, نحوه تولید و نصب پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک نیز اشاره کرد . https://karaj-upvc.com/

پنجره دوجداره مدل کنگی از بالا باز شو

در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک قرار گرفته اند. https://karaj-upvc.com/استفاده از شیشه دو و سه جداره به همراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.

قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در کرج

پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در کرج به طور کلی در دو گروه ساخته میشود:

نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است.

در پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد.پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.

اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک  می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد. https://karaj-upvc.com/این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.

انواع یراق آلات و قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک کرج

انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک دارای نحوه عملکرد متفاوتی می باشند تا خریداران بتوانند با توجه به سلیقه و نیازشان هنگام سفارش درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده نمایند چرا که با توجه به نوع یراق آلات استفاده شده در پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک با یکدیگر متفاوت می باشد.

1- پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک تک حالته (Turn)

دراین نوع از یراق بازشوی پنجره حول محور نود درجه باز و بسته می شود.

2- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره وین تک (Tilt)

برای اندازه های کوچکی از پنجره که معمولا در سرویس بهداشتی و حمام است از این نوع یراق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یراق فقط از زاویه بالا به میزان 30 درجه باز می شود و کور شدن نقطه دید از روبرو از مزایای این سیستم است.

یراق پنجره دوجداره

 

3- قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک کرج

در این نوع از یراق آلات پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی های صوتی می باشد.

حالت دوم بازشو پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک برای عدم درگیری با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز در حالت دوم حتی در هنگام وزش باد شدید و طوفان از مزایای این سیستم است.

مکانیزم سیستم پنجره و قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در کرج

مکانیزم سیستم بازشو پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناری و زیرین ( عمودی و افقی) می‌باشد. https://karaj-upvc.com/

مزیت قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک یا دو جهت بازشو :

– مخفی بودن کل یراق آلات مصرفی حول محور بازشو

– ایمنی بسیار بالا نسبت به یراق آلات تک حالته با توجه به نوع یراق مصرفی Security tilt keep

– قابلیت رگلاژ راحت و آسان (حتی توسط یک فرد غیر متخصص) و بدون حضور نصاب

پنجره یو پی وی سی

 

قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک 

متاسفانه دیده شده که جهت پایین آوردن قیمت متر طول پروفیل ها از گالوانیزه ای به ضخامت 9/. یا 1 میلی متر استفاده می کنند و یا اصلا داخل پنجره های دوجداره از گالوانیزه استفاده نمی کنند و همچنین بجای استفاده از لاستیک های آب بندی epdm از لاستیک های سرخود و غیر قابل تعویض استفاده می کنند ، تنها در این حالت است که قیمت پروفیل های یو پی وی سی را می توان پایین آورد که این کار اصلا مورد تایید استاندارد نمی باشد و هرگز پنجره دوجداره عایق و مستحکمی را تشکیل نخواهد داد.

پس دقت فرمایید که که پروفیل دارای استاندارد RAL و SKZ آلمان باشد. داخل آن حتما از گالوانیزیه یکپارچه U شکل با ضخامت 1/5 میلی متر و از لاستیک آب بندی epdm قابل تعویض استفاده شده باشد.

قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک 

2- تاثیر یراق بر پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک

بعد از پروفیل دومین عامل تاثیر گزار بر قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک ، یراق پنجره یو پی وی سی می باشد. یراق شامل لولاها، اسپانیولت و دستگیره می باشد. قیمت آن براساس هر دست محاسبه می گردد. دقت فرمایید که لولاها، دستگیره و اسپانیولت، همگی از یک برند باشد و علامت تجاری آن برند بر روی آن حک شده باشد.

قیمت یراق براساس کشور تولیدکننده آن متفاوت است، بیشترین قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مربوط به یراق آلات  شرکت Roto آلمان می باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگنی و یا کشویی متفاوت است. یراق های ترک موجود در بازار از کیفیت متوسط برخوردار هستند مثل یراق Vorne و یا Vhs که ساخت کشور ترکیه می باشند و از یراق آلات گرید A ترکیه می باشند.