سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

چهارشنبه 96/8/3
4:9 عصر
بهرام پروهان

 همینطور که می دانید قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند.بنابراین مشتریان محترم در صورتی که نیاز به محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست برای منزل و یا محل کارخود دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره  را برای شما ارائه دهند .

 بهترین پنجره دوجداره

پروفیل های یو پی وی سی موجود در بازار ایران را می توان به پروفیل های تولید داخل و پروفیل های وارداتی از خارج دسته بندی کرد. از جمله بهترین پروفیل های درب و پنجره دوجداره تولید داخل می توان پنجره دوجداره وین تک و ویستابست را نام برد که از نظر کیفیت, استاندارد و رضایت مشتریان دارای رتبه بالایی می باشند.برخی مشتریان هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با این سوال مواجه می شوند که پنجره دوجداره وین تک بهتر است یا ویستا بست؟ https://karaj-upvc.com/ در این مطلب به ویژگی های هر یک بصورت جداگانه پرداخته ایم.

ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره وین تک WINTECH در کرج

قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست بسیار مناسب

پنجره دوجداره وین تک و ویستابست مطابق با آب و هوای کشور

پنجره دوجداره وین تک و ویستابست دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی

امکان تهیه پنجره دوجداره وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت

ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

 اگر شما هم قصد خرید پنجره دوجداره وین تک WINTECH در کرج را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی هایپنجره دوجداره وین تک تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت را نیز کاهش می دهند.

از پارامترهای مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره وین تک در کرج می توان به پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب پنجره دوجداره وین تک اشاره کرد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها را پایین بیاورد. https://karaj-upvc.com/در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.

 

پنجره دوجداره

ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست VISTABEST

پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست کرج قیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست می باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.

کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت پنجره دوجداره ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک و ویستابستعوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. مهم ترین عامل در قیمت هر متر مربع پنجره upvc جنس پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره است چرا که بیشترین قسمت از یک پنجره دوجداره را فرا می گیرد. شرکت های متعددی در زمینه تولید پروفیل فعالیت دارند که بعضی از شرکت ها دارای استاندارد های لازم و برخی دیگر از پروفیل ها فاقد مجوز استفاده می کنند. قیمت هر متر مربع پنجره upvc با پروفیل مناسب و استاندارد با نوع بی کیفیت و غیر استاندارد آن متفاوت می باشد و هر ارزانی بدون دلیل نیست….

شرکت وین تک

 

هزینه های جانبی که در قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تاثیر گذار می باشد:

هزینه جوش کاری

هزینه فرض کاری

هزینه بازسازی

مزایای پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی https://karaj-upvc.com/

قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی

تنوع در مدل و حالت های بازشوی پنجره دوجداره ویستا بست:

پروفیل های پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستا بست در 4 سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای،5 محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردد.

پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست دارای 5 رنگ لمینت و سفید می باشد که با گذشت زمان به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.