سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل پنجرهupvc وین تک

سه شنبه 96/8/2
4:42 عصر
بهرام پروهان

امروزه در بعضی از نمایندگی ها تفاوت قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک زیاد دیده می شود. متاسفانه بعضی از شرکت ها بدلیل کیفیت پایین پروفیل های خود قیمت آن را پایین آورده اند. قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک ارتباط مستقیمی با کیفیت پروفیل ها دارد.بنابراین مشتریان عزیز در خرید پروفیل پنجرهupvc  وین تک دقت لازم را داشته باشید.

 

پنجره دوجداره

تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجرهupvc  وین تک در کرج با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجرهupvc  وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیل پنجرهupvc  وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. پروفیل پنجرهupvc  وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجرهupvc  وین تک، عایق حرارتی هستند. https://karaj-upvc.com/متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.

قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک دوستدار محیط زیست

مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و پنجرهupvc  وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.

ما در تولید پروفیل پنجرهupvc  وین تک از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت  پنجرهupvc  وین تک ماندگار در کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. https://karaj-upvc.com/بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

ویژگی های مهم در قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک در کرج

قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک

مطابق با آب و هوای کشور

امکان تهیه پروفیل پنجرهupvc  وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت

ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی

پنجره دوجداره ماندگار

 

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

 رنگ بندی پروفیل در قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک درشرکت ماندگارکرج:

پروفیل پنجرهupvc  وین تک به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. https://karaj-upvc.com/ در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجرهupvc  وین تک عرضه گردد.در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک

قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک WINTECH  تعیین ‌کننده کیفیت و استحکام می باشد. ازمعیار‌های سنجش پروفیل پنجرهupvc  وین تک در هنگام خرید پنجرهupvc  وین تک مواردی چون ضخامت، وزن و شکل گالوانیزه است. باید توجه داشته باشید ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل یو پی‌ وی‌ سی بر اساس نوع فشاری که بر روی آن وارد می‌شود تغییر می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از پروفیل پنجرهupvc  وین تک به دلایل زیر است:

– مقاومت در برابر بادهای شدید

– کمک به عدم تغییر پروفیل پنجرهupvc  وین تک در اثر گرما

– نصب و کارکرد صحیح یراق‌آلات مورد استفاده درپنجرهupvc  وین تک

کنترل کیفی قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک در کرج

پنجره دوجداره المینیومی ترمال بریک

 

تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجرهupvc  وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجرهupvc  وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

*تست مقاومت حرارتی تا 150 درجه سانتی کراد

*تست مقاومت حرارتی تا 40- درجه سانتی گراد

*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش

*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل پنجرهupvc  وین تک کرج

شما می توانید برای اطلاع قیمت پروفیل پنجرهupvc  وین تک به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه فرمایید، شرکت پنجره ماندگار در استان البرز – کرج از جمله نمایندگی های فعال و صاحب نام در زمینه تولید, فروش و نصب درب و پنجرهupvc  وین تک می باشد که انواع درب و پنجرهupvc  وین تک را با توجه به سلایق مشتریان به بهترین نحو عرضه می نماید.