سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره های دوجداره وین تک

دوشنبه 96/8/1
2:48 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره وین تک اگر بصورت استاندارد تولید و عرضه شوند می توانند مقاوت زیادی در برابر آب و هوای ناملایم و همچنین ماندگاری بالایی داشته باشند.عواملی که می تواند تعیین کننده قیمت پنجره های دوجداره وین تک باشد می توان به جنس شیشه, لاستیک درزبندی, پروفیل گالوانیزه, نحوه تولید و نصب انواع پنجره های دوجداره وین تک اشاره کرد.

 

تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره های دوجداره وین تک در کرج با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند پنجره های دوجداره وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای تولید شده در کارخانه upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات پنجره های دوجداره وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.

مزایا و قیمت پنجره های دوجداره وین تک

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی

پروفیل وقیمت پنجره های دوجداره وین تک

پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

پروفیلهای تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. https://karaj-upvc.com/مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد .

رنگ بندی پروفیل وقیمت پنجره های دوجداره وین تک:

پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

پروفیل گالوانیزه

 

پروفیل تقویتی گالوانیزه پنجره های دوجداره وین تک

پروفیل گالوانیزه مورد استفاده در پنجره های دوجداره وین تک WINTECH تعیین ‌کننده کیفیت و استحکام می باشد. ازمعیار‌های سنجش گالوانیزه در هنگام خرید پنجره های دوجداره وین تک مواردی چون ضخامت، وزن و شکل گالوانیزه است. باید توجه داشته باشید ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل یو پی‌ وی‌ سی بر اساس نوع فشاری که بر روی آن وارد می‌شود تغییر می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه در پنجره های دوجداره وین تک به دلایل زیر است:

– مقاومت در برابر بادهای شدید

– کمک به عدم تغییر شکل پروفیل UPVC  در اثر گرما

– نصب و کارکرد صحیح یراق‌آلات مورد استفاده در پنجره های دوجداره وین تک

خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.

پنجره های دوجداره وین تک نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. https://karaj-upvc.com/در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.

شرکت پنجره وین تک

 

اگر شما هم قصد سفارش پنجره های دوجداره وین تک را دارید توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید پنجره های دوجداره وین تک برای ساختمان نوساز یا تعویض پنجره ساختمان خود کنید مطالب این صفحه را به دقت بخوانید تا یک بار برای همیشه برای خرید پنجره های دوجداره وین تک اقدام کنید و هزینه و وقت شما به درستی استفاده شود.

شرکت پنجره ماندگاردر کرج از نمایندگان برتر پنجره های دوجداره وین تک، آلو پلاس ، و وین تک در کرج میباشد. گروه پنجره های دوجداره ماندگاردر کرج با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه پنجره های دوجداره وین تک کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید شرکت پنجره ماندگاردرکرج به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

همچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد پنجره های دوجداره وین تک ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید. https://karaj-upvc.com/

همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت پنجره ماندگار کرج از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید.