سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره ثابت

سه شنبه 96/7/11
1:49 عصر
بهرام پروهان

پنجره ها از نظر نوع کاربری در ساختمان به صورت پنجره های ثابت،  پنجره های لولایی قائم ، لولایی افقی، پنجره های کشویی قائم و پنجره های کشویی افقی تقسیم می شوند که قیمت پنجره دوجداره ثابت نسبت به مابقی پنجره ها ارزان تر است و دلیل آن استفاده نشدن یراق آلات در آن می باشد.

شیشه دوجداره رنگی

پنجره دوجداره ثابت از پر کاربرد ترین مدل های پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی است؛ زیرا به علت استفاده نشدن از یراق آلات و نصب ساده تر، دارای قیمت مناسب تری می باشد؛ ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از پنجره دوجداره ثابت استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد و با توجه به سفارش مشتری بدون محدودیت ساخته و عرضه می شود. مهمترین مزیت پنجره دوجداره ثابت در کرج می توان بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت و قیمت پنجره دوجداره ثابت در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد و در بهترین حالت می باشد. اگر محیط و ساختمانی دارید که تعداد زیادی پنجره های قدیمی در نمای آن استفاده شده است، سفارش می نماییم حتما اقدام به تعویض این پنجره ها با پنجره دوجداره upvc نمایید. اینکار باعث می شود حرارت محیط شما هدر نرود و صدای های محیط بیرون به ساختمان شما وارد نشود. قیمت پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/ به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالایی نیز می باشد. در این پنجره یو پی وی سی چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. پنجره دوجداره ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره دوجداره ثابت در کرج می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.

پنجره دوجداره

درپنجره های معمولی از بست های مکانیکی برای اتصال قطعات مختلف درب یا پنجره استفاده می شود و به طور معمول تعداد 3 عدد یا بیشتر از ورقه های فلزی برای اتصال به یکدیگر پیچ می شوند و اگرحتی پیچ ها از فولاد ضد زنگ باشند بر اثر ایجاد واکنش گالوانیک پنجره از هم پاشیده و یا از ریخت می افتد. در صورتیکه این مشکل در محصولات پی وی سی وجود ندارد. پی وی سی ها به دلیل جوش خوردن و گداخته شدن با گرما و چسبیده شدن به یکدیگر با فشار قوی، دارای مقاومت بسیاری درمقایسه با بست های مکانیکی قابها هستند.

موارد استفاده از پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/ :

استفاده از پنجره دوجداره ثابت در آلاچیق ها

استفاده در گلخانه های شیشه ای به عنوان سقف و دیواره

استفاده از پنجره دوجداره ثابت در سقف https://karaj-upvc.com/

استفاده از پنجره دوجداره ثابت در مواردی که نیاز به اشکال هندسی مختلفی است

استفاده در کنار سایر مدل های پنجره دو جداره

پنجره ها از نظر فن آوری ساخت به منظور بهبود کارایی و کاهش افت حرارتی به صورت زیر دسته بندی می شوند.

1) پنجره هایی که لایه بین دو شیشه با گازهای خنثی پر شده است

2) پنجره هایی که در آنها از اسپیسرهایی(Spacer) با ضریب انتقال حرارت هدایتی پائینی استفاده شده است

یو پی وی سی ثابت

3) پنجره های با پوشش شیشه Low-E و انتخاب طیفی

4) پنجره های هوشمند

مزایای استفاده و قیمت پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/ :

¨      مناسب در برابر سرما و گرما

¨      کاهش دهنده مناسب شدت صوت

¨      مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی

¨      کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی در ساختمان

¨      درزگیری کامل

¨      تقویت مضاعف با استفاده از پروفیل گالوانیزه در داخل یوپی وی سی

¨      حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت و استفاده در صنایع دیگر

¨      عدم نیاز به سرویس های مکرر (تعویض، رنگ آمیزی و…)

¨      غیرقابل اشتعال بودن