سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت محصولات پنجره دوجداره ویستابست

یکشنبه 96/7/2
1:5 عصر
بهرام پروهان

قیمت محصولات پنجره دوجداره ویستابست به دلیل دارا بودن کیفیت بالاتر، استاندارد رال آلمان نسبت به سایر برندهای متفرقه کمی بالاتر است. از آنجا که طول عمر پنجره‌های دوجداره و سه جداره یو پی یو سی بسته به کیفیت مواد استفاده شده اندازه شکاف بین قاب درونی و بیرونی، طرز ساخت و موقعیت جغرافیایی متغیر می‌باشد، پنجره دوجداره ویستابست گزینه ای مناسب است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

فرایند تولید پروفیل های محصولات پنجره دوجداره ویستابست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( 1/716 RAL GZ ) و استاندارد 12608 BSEN اتحادیه روز اروپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد آزمایش قرار می گیرد. ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل یو پی وی سی در محصولات پنجره دوجداره ویستابست کرج با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و آزمایش و تایید قرار گرفته است. لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت است و تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت درب و پنجره دوجداره ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.

پنجره ویستابست

قیمت محصولات پنجره دوجداره ویستابست

مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز محصولات پنجره دوجداره ویستابست کرج در کرج مورد کنترل قرار می گیرند. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد. لازم به ذکر است که محصولات پنجره دوجداره ویستابست در کرج موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است. محصولات پنجره دوجداره ویستابست در کرج می تواند یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولی نکته مهم ترکیب (پروفیل) محصولات پنجره دوجداره ویستابست با شیشه مناسب می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و سر و صدای اطراف می بایست نوع شیشه انتخاب شود.  پنجره ها از مهمترین اجزای ساختمان هستند. پنجره تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشد و همچنین می توان با باز و بسته کردن پنجره به محیط بیرونی دسترسی داشت و ضمن تصفیه مناسب،هوای مطلوبی بدست آورد. البته اگر پنجره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود و یا در طراحی ساختمان دیدگاه های انرژی رعایت نشود و پنجره در موقعیت مناسب قرار نگیرد،عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود.  

پروفیل های فولادی تقویت کننده و قیمت محصولات پنجره دوجداره ویستابست :

یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت محصولات پنجره دوجداره ویستابست، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :

استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی

جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی

ایجاد هماهنگی و سازگاری بیشتر بین اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره یو پی وی سی به عنوان یک مجموعه واحد برای عملکرد بهتر .

صرفه جویی انرژی در ساختمان

پروفیل میانی ثابت محصولات پنجره دوجداره ویستابست:

ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل یو پی وی سی محصولات پنجره دوجداره ویستابست 5 کاناله 84 میلیمتر و 44 میلیمتر نیز ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل upvc میباشد. پروفیل میانی ثابت پنجره دو جداره یو پی وی سی ویستابست 3 کاناله دارای عرض 70میلیمترمیباشد و ضخامت شیشه خور آن 20 میلیمتر است.ارتفاع محل استقرار گالوانیزه پروفیل upvc ویستابست 5 کاناله 22میلیمتر و عرض آن 36 میلیمتر است.

پروفیل یو پی وی سی ویستابست : Coupling S-563.11 0,11 Kg/m

پروفیل upvc ویستابست : Georgian bar S-563-12 0,16kg/m Co-Extrusion

پروفیل لوله پنجره دوجداره یو پی وی سی: پروفیل upvc ویستابست عرض این پروفیل لوله پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست 70 میلیمتر می باشد.

پروفیل upvc ویستابست: 90’ pole S-563.10 1,60 Kg/m

پروفیل یو پی وی سی ویستابست: Overhung S-563.04 1,32 kg/m

پروفیل آداپتور پنجره دوجداره upvc : پروفیل یو پی وی سی ویستابست در این نوع پروفیل آداپتور پنجره دوجداره upvc ویستابست 70 میلیمتر می باشد.

پروفیل یو پی وی سی ویستابست: Glassbead 34mm S-563.70 0,17 kg/m; PCE: 38 g/m

محصولات پنجره دوجداره ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود محصولات پنجره دوجداره ویستابست در کرج را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید.