سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل پنجره دوجداره در نمایندگی

سه شنبه 96/6/28
12:2 عصر
بهرام پروهان

پروفیل با کیفیت پنجره upvc رابطه مستقیم دارد، قیمت پروفیل پنجره دوجداره در نمایندگی ها مقرون به صرفه تر می باشد. پنجره های دو جداره بهترین انتخاب برای ذخیره کردن انرژی هستند. اگر پنجره دوجداره با بهترین پروفیل و به همراه شیشه های چند جداره استفاده شوند، بالاترین درجه ایزوله بودن به دست می آید و این مساله موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، پول و حفظ محیط زیست می شود.

پروفیل الوپلاست

فرصتی بدست آمده تا یکی از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه پنجره ماندگار در کرج علاوه بر تولید پروفیل upvc، در زمینه مونتاژ در و پنجره دو سه جداره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های دو جداره upvc در بین تولید کنندگان کشور به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد. گروه پنجره ماندگار UPVC در کرج با استفاده از بهترین مواد اولیه و با تولید یکی از بهترین پروفیل های در حال حاضر گروه صنعتی موجود در کشور آمادگی خود را جهت همکاری با انبوه سازان ، پیمانکاران ، ارگانهای دولتی و خصوصی و دیگر فعالان صنعت ساخت و ساز اعلام می نماید. نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره در تولید خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کند و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه دارد, تلاش می کند کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کند. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار در کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

پنجره آلومینیومی

قیمت پروفیل پنجره دوجداره در نمایندگی

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت upvc شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.یک تولیدکننده موفق و حرفه‌ای همچنین باید در زمینه تولید  درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل داشته باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این تولیدی از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.

پنجره های یو پی وی سی به دلیل خصوصیاتی که نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره دارند، بزرگترین سهم بازار را در کشورهای اروپایی دارا هستند. به همین دلیل شناخته شده ترین پنجره می باشند.

هزینه های اولیه برای پنجره های یو پی وی سی پایین تر از قیمت پنجره های چوبی و آلومینیومی مناسب و با کیفیت بالا می باشد.

یو پی وی سی برای نوع بشر کاملا بی ضرر است.

درب ها و پنجره های یو پی وی سی راندمان کاربردی بالایی را برای سال ها عرضه می کنند. دوام و پایداری این محصولات بسیار بالا است و نیازی نیست جهت نگهداری از آن ها به رنگ زدن و یا تعمیرات به خصوصی دست بزنید.

پنجره های یو پی وی سی حافظ طبیعت هستند، به خصوص جنگل های استوایی.

یو پی وی سی در مقابل موریانه مقاوم است و هرگز پوسیده نمی شود، زنگ نمی زند و دچار خوردگی نمی گردد.

به دلیل خصوصیات پنجره های یو پی وی سی، آن ها بهترین عایق در برابر گرما و سرما هستند.

پنجره های یو پی وی سی عایق صوتی بسیار مناسبی هستند، به خصوص در مناطق شهری در حال رشد.

پنجره یو پی وی سی

خط مشی نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره در کرج :

نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:

رسالت شرکت

توسعه نمایندگی های تولید در کشور

بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه

تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور

نوآوری و کار آفرینی در این صنعت

توجه به رشد و توسعه منابع انسانی و ارتقا استاندارد ها و مهارت های کارکنان

شرکت پنجره ماندگار در کرج با بهره گیری از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره سعی بر این دارد تا درب ها و پنجره های یو پی وی سی با بالاترین کیفیت را به مشتری عرضه نماید.