سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی

شنبه 96/6/25
2:2 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره چند ضلعی بهترین گزینه برای ایجاد نمایی زیبا می باشد شما می توانید براحتی این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. البته دلیل بالا بودن قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی حساسیت در ساخت آن می باشد.

پنجره هلالی

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. پنجره های دوجداره چند ضلعی از نظر طرح دارای شکل های متنوعی می باشند، که با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتریان عزیز می توان مناسب ترین طرح پنجره را انتخاب کرد. همانطور که می دانید هر منزلی استایل و سبک طراحی مخصوص به خودش را دارد که آنها را از مابقی ساختمان ها متمایز می کند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های دوجداره چند ضلعی و قوس دار می باشد. خرید و استفاده از پنجره های دوجداره چند ضلعی و با اشکال خاص بستگی به طراحی و معماری ساختمان ها دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل upvc ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد. معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره  نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره های دو سه جداره upvc با نظر طراحان تصور شود. اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره  و شرکت های تولید کننده پروفیل upvc  با همکاری هم اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند که بخوبی از پس این کار برآمده اند و نیاز بازار را تامین می کنند. انعطاف پذیری در طراحی پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی  با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.

پنجره دوجداره چندضلعی

قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی

پنجره های دوجداره چند ضلعی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی یو پی یو سی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های دوجداره چند ضلعی می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. پنجره های دوجداره چند ضلعی با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

نکات مهم در قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی :

در خرید پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج باید به 5 نکته بسیار مهم توجه نمود که در صورت رعایت این 5 نکته ،هزینه را که جهت خرید پنجره های دوجداره چند ضلعی انجام داده اید ظر ف مدت کوتاهی بر گشت پذیر خواهد بود .در واقع پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج استاندارد ، پنجره های می باشند که هزینه خرید خود را با صرفه جویی در اتلاف انرژی ،جبران خواهند کرد. 

این 5 نکته در خرید پنجره های دوجداره چند ضلعی عبارتند از :

1-انتخاب پروفیل upvc کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب پنجره های دوجداره چند ضلعی

2-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها ومیزان تردد.

3-استفاده ازشیشه دوجداره صنعتی که کاملا بصورت استاندارد تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.

4-تولید استاندارد پنجره های دوجداره چند ضلعی در کرج که باید توسط استاد کار متخصص وماشین آلات استاندارد تولید گردد. در غیر این صورت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود وازبین باز شوها اتلاف انرژی صورت می پذیرد. روی تولید خوب و صنعتی همواره تآکید داشته باشید ، تنها راه مطمئن شدن از تولید خوب ، بازدید از پروژه های انجام شده می باشد.

5-نصب استاندارد پنجره دوجداره که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به خوبی انجام نگیرد ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،اتلاف انرژی صورت می پذیرد .

معماری ساختمان پنجره دوجداره

برای سفارش پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج با اشکال خاص باید به شرکت های معتبر ساخت در و پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج مراجعه نمود. تمامی درب ها و پنجره های دوجداره چند ضلعی کرج تولید شده در شرکت های معتبر، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. 

برای تعویض پنجره های دوجداره چند ضلعی دو راه وجود دارد:

اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع upvc کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

دوم اینکه ، حالت پنجره های دوجداره چند ضلعی جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  

شرکت پنجره ماندگار در کرج با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های با اشکال خاص و پنجره های دوجداره چند ضلعی را تولید نماید.