سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره های دوجداره آکاردئونی

یکشنبه 96/6/19
3:6 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره آکاردئونی نسبت به پنجره فولکس واگنی دارای پیچیدگی های خاص بیشتری می باشند، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید در نتیجه قیمت پنجره های دوجداره آکاردئونی با فولکس واگنی متفاوت است.

 

پنجره های دوجداره آکاردئونی همانند پنجره دوجداره فولکس واگن (Tilt & Slide) از نوع پنجره های دوجداره با یراق خاص محسوب می شود که در مقالات گذشته به تشریح و چگونگی کارکرد پنجره فولکس واگن پرداختیم و حال قصد داریم در این مقاله شما را با پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی در سیستهمای یو پی وی سی آشنا کنیم.  یکی از انواع پنجره های دوجداره ، پنجره های دوجداره آکاردئونی (Fold & Slide) است که دارای یراق آلات خاص و منحصر به فردی می باشد و در هنگام بازدید بسیار جلب نظر می کند و کارکرد آن بسیار برای عموم جالب است. پنجره های دوجداره آکاردئونی می تواند در خانه های ویلایی بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به محل اجرای خود بدهد. همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشو ها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد کند. پنجره های دوجداره آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می شوند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره upvc فولکس واگنی باشد و جالب ترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود.

قیمت پنجره های دوجداره آکاردئونی:

با توجه به تنوع در معماری و سلایق در ایجاد دکوراسیون می تواند ارتفاع و عرض محل استقرار این گونه پنجره دوجداره متفاوت باشد که در نتیجه نوع تقسیم بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می شود. بسیار حائز اهمیت است که در صورت درخواست برای اجرا و استفاده از پنجره آکاردونی از مشاوره کامل تولید کننده و نظرات کارشناسی آنها استفاده کنید تا بهترین نوع طراحی چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی و ایمنی برای شما صورت پذیرد. همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل upvc پنجره های دوجداره آکاردئونی درکرج و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آنها می تواند عدم رضایتمندی شما را در آینده به وجود آورد. همچنین این شرکت در تولید و تعیین قیمت پنجره های دوجداره آکاردئونی خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو (ROTO) آلمان استفاده می کند.

همواره تعامل خاصی میان ساختمان ها و پنجره ها وجود دارد و طراحان و مهندسان از پنجره ها به عنوان ابزاری در خصوص طراحی ساختمان ها استفاده می نمایند. پروفیل یو پی وی سی ساخت پنجره ها را در انواع طرح, رنگ و بازشو در کرج امکان پذیر می سازند. پنجرها ی لولایی تک حالته(TURN) و لولایی دو حالته (TILT&TURN) جهت پنجره های اقتصادی با ویژگی انتقال حرارتی پایین و در نتیجه ذخیره انرژی بالا

_پنجره های کشویی (SLIDING) جهت استفاده در مکان هایی که محدودیت فضا دارند.

مدل های پنجره یو پی وی سی

_پنجره های فولکس واگنی (TILT&SLIDE) , پنجره های دوجداره آکاردئونی (FOLDING) در خصوص پنجره های لوکس که نیاز به بازشو های بزرگ دارند.

_پنجره های چرخشی (PIVOT), بیرون بازشو(OUT Side OPening) و غیره جهت جوابگویی به سلائق خاص

_اشکال مختلف هندسی از قبیل چند ضلعی ها یا پنجره های قوسی شکل

_استفاده از رنگ ها و طرح های چوب توسط سیستم های مختلف همچون لمینت

از دیگر مزایای تولید پنجره های دوجداره آکاردئونی در کرج می توان:

استفاده و نگهداری آسان پنجره های دوجداره آکاردئونی

بازشو پنجره های دوجداره آکاردئونی ما بسیار سبک وزن هستند. بنابراین می توان آنها را با حداقل تلاش بلند کرد. یو پی وی سی بادوام هرگز پوسیده نمی گردند, پوسیده پوسیده, ورقه ورقه و یا کنده نمی شوند. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.

پنجره های دوجداره آکاردئونی گرمتر

بازشو پنجره های دوجداره آکاردئونی در کرج با استفاده از متریال و مواد مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده است و در برابر کوران مقاوم خواهد بود. این بدان معناست که این پنجره ها گرمای بیشتری را نسبت به پنجره های قدیمی که  عملکرد حرارتی B دارند، ذر داخل خانه حفظ می کنند.

پنجره های دوجداره آکاردئونی ساکت تر

پروفیل چند چنبر، فضای 16 میلی متری بین دو لایه شیشه پر شده با گاز آرگون و لنگه های به هم چسبیده در بازشو پنجره های دوجداره آکاردئونی در کرج، کمک می کنند که به سر و صداهای ناخواسته بیرونی اجازه ورود به داخل خانه را ندهیم.