سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره تک حالته

دوشنبه 96/6/13
12:47 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره تک حالته نسبت به مابقی پنجره ها پایین تر می باشد و آن هم به دلیل این است که دارای یک نوع بازشو است. پنجره دوجداره تک حالته سرویسی معمولا بازشو از بالا ساخته می شود و کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی،حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. 

پنجره دوجداره ساختمان

 ساده ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشو لنگه ای پنجره دوجداره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد. یکی از نکات بسیار مهم درخرید انواع پنجره‌ دو جداره انتخاب حالت بازشو پنجره می‌باشد. به طور کلی پنجره‌های دو سه جداره UPVC از نظر حالت بازشو به مدل‌های مختلفی مانند پنجره دوجداره تک حالته و دو حالته و ...دسته بندی می‌شوند. خریداران می‌تواند نسبت به محیط مورد نظر و همچنین طرح و کاربری مورد علاقه نسبت به انتخاب هر یک از این مدل‌ها اقدام نماید. درب ها و پنجره های دو جداره upvc ، پنجره دوجداره تک حالته شرکت پنجره ماندگار در کرج پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. این درب ها و پنجره های upvc انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند. پنجره دوجداره تک حالته دارای یک نوع بازشو می باشند و مانند پنجره های قدیمی باز و بسته می شوند اما نسیت به آن ها دارای عایق بندی بسیار بهتری هستند. گروه صنعتی ماندگار به عنوان تولید کننده درب و پنجره دو جداره در استان البرز_کرج، طیف بسیار گسترده‌ای از طرح‌های پنجره دو جداره UPVC را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا بتوانند بهترین خرید را داشته باشند. پنجره دوجداره تک حالته سرویسی: کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود. حداکثرسایز درمدل پنجره دوجداره تک حالته سرویسی طول و عرض 60 سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در مدل پنجره دوجداره تک حالته سرویسی معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره می باشد. اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره دوجداره تک حالته سرویسی تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند.

پنجره دوجداره تک حالته و تاثیر ان در معماری داخلی شهر کرج

در دنیای مدرن امروز که بشر همراه با تکنولوژی زندگی خود را پیش می برد و به سمت زندگی بهتر با امکانات بیشتر حرکت می کند، وجود محیطی زیبا برای زندگی و اسایش همواره احساس شده است. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است که می خواهیم در این مقاله اشاره ی کوتاهی به تاثیر درب و پنجره های دوجداره در معماری و زیبایی داخلی داشته باشیم. در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه 90 پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و آلومینیوم و همچنین یوپی وی سی و آلومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و آلومینیوم محیا خواهد شد.

پنجره دوجداره تک حالته

وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای پنجره دوجداره تک حالته و انواع مختلف آن سبب گشته است که بیش از 90 درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم روز به روز بیشتر شود اما سوال اینجاست که ایا این نوع پنجره های می تواند در معماری داخلی تاثیر گذار باشد؟ در جواب این سوال باید عرض کنیم که بی شک یکی از عوامل مهم زیبایی محیطی وجود درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم است، زیرا علاوه بر داخل محیط از بیرون نیز نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

چرا تیم کاری شرکت پنجره ماندگاردر کرج تاکید دارد که تعویض پنجره قدیمی یک امر حیاتی و مهم است؟

جواب این سوال کاملا واضح است و دلایل فراوانی برای این کار وجود دارد که مهمترین ان عایق بندی منازل می باشد که پنجره دوجداره تک حالته و انواع دیگر آن این موضوع را کاملا پوشش می دهند. در فصل زمستان مشاهده می شود که افراد برای گرم نگه داشتن منزل ، شعله بخاری را بالا برده و در اطراف پنجره اهنی از پتو استفاده می کنند، اما برای حل مشکل عایق بودن راه حل ساده تری وجود دارد و ان هم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc  دوجداره کرج است که در کمترین زمان ممکن انجام میشود و هیچ گونه تخریبی را به همراه ندارد و مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره تک حالته را به مشتریان پیشنهاد می دهد. در دنیای مدرن امروز بشر برای هر نیازی راه حلی پیدا می کند و این راه حل ها انسان را به سمت اسایش بیشتر می برد،زمانی که پنجره های دوجداره کرج وارد دنیای ما شدند فقط بر روی فریم اهنی و در ساختمان های نوساز قابلیت نصب داشتند اما رفته رفته پروفیل های بازسازی تولید شدند و همه چیز را برای تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب اماده کردند.

سال ها فعالیت در زمینه پنجره های دوجداره  کرج این موضوع را برای ما روشن کرده است که خیلی از مردم اگاهی لازم را در زمینه تعویض پنجره کرج بدون تخریب ندارند و همین امر سبب گشته است تا برای این نیاز اساسی اقدام نکنند.