سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره های دوجداره کشویی

جمعه 96/6/10
7:0 صبح
بهرام پروهان

پنجره های کشویی دارای دو مدل می باشند یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها بصورت کشویی باز می شوند و دو لنگه بازشو که هر دو لنگه پنجرهیو پی یو سی  قابلیت باز شدن دارند در نتیجه قیمت پنجره های دوجداره کشویی به نوع بازشو بستگی دارد.  راحتی در باز و بسته کردن ، این پنجره را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است. چون هنگام باز شدن این نوع از پنجره هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود ، جهت نصب در فضاهای کوچک و بالکن ها توصیه می شود.

کشویی

واقعیت این است که پنجره های دوجداره کشویی کرج با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجره کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی کرج دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های دوجداره کشویی کرج است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره های دوجداره کشویی کرج صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره های دوجداره کشویی کرج این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. یکی از انواع مدل های پنجره های دوجداره یو پی یو سی ، پنجره های دوجداره کشویی می باشد که در کشور ما و مخصوصا در کرج به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. مهم ترین علت کاربری پنجره های دوجداره کشویی نسبت به پنجره های لولایی می باشد، چرا که پنجره های دوجداره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند در نتیجه مورد توجه خانم های منزل قرار می گیرد.  در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید و قیمت پنجره های دوجداره کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:

1- پروفیل پنجره های دوجداره کشویی

پروفیل پنجره های دوجداره کشویی کرج به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.

کشویی

2- یراق پنجره های دوجداره کشویی کرج 

قیمت پنجره های دوجداره کشویی: در پنجره های دوجداره کشویی کرج تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره های دوجداره کشویی کرج استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.

مدل ها و ترکیبات پنجره های دوجداره کشویی کرج :

پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان

پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ

پنجره دو لنگه کشویی در بالا

پنجره دو لنگه کشویی در پایین

مزایای پنجره های دوجداره کشویی در کرج عبارت اند از:

الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

ب)دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد