سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی

جمعه 96/6/3
8:0 صبح
بهرام پروهان

در و پنجره های دوجداره فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای مدل کشویی می باشد. چرا که از نظر عایق بودن در برابر صدا و گرد و خاک و نیز اتلاف انرژی فوق العاده می باشند. قیمت انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی با توجه به نوع یراق آلات استفاده شده در آن اعم از مکانیکی، نیمه اتومات و یراق فول اتومات متغیر است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی است. انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل یراق آلات خاص خودمصارف خاصی دارد و سیستم بازشوی این پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. مزایای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی عبارت است ازباز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه، هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشد. آب بندی و هوابندی کامل و قوی انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی باید کاملا رعایت شود.در ساخت انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی کرج ازهمان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری 60 یا 70 و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد. در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.

قیمت انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی از نظر مدل:

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق مکانیکی: که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.

پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات: این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق فول اتومات: این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.

در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.

قابل به ذکر است در اجرای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی کرج می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین قیمت پنجره دوجداره و بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد. شرکت پنجره ماندگار کرج در تولید و اجرای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی کرج خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی کرج یا Tilt & Slide می باشد.