سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره

چهارشنبه 96/5/18
3:54 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره با توجه به جنس و مدل انتخابی متغیر است. انواع مدل پنجره دوجداره حفاظ دار شامل حفاظ آکاردئونی، حفاظ های رول شونده و نوعی حفاظ هم وجود دارد که تقریبا به شکل ابرو می باشند که به آن حفاظ ابرویی گفته می شودکه پهنای آن بیشتر از ارتفاع آن می باشد که در پنجره های بزرگ نصب می گردد.

شرکت آلوپلاست

انواع حفاظ پنجره دو جداره اعم از ساده و یا فرفوژه در زمان خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی سفارش داده می شود. جنس انواع حفاظ پنجره دو جداره از فلز است و دوام و زیبایی بی نظیر دارد، با استفاده از انواع حفاظ پنجره دو جداره upvc  مشتری خیال جمع است که کسی شیشه را نمی شکند و از آن به زور داخل نمی شود، افرادی که دارای ساختمان ویلایی می باشند باید بیش از بقیه نگران سرقت باشند. قیمت پنجره دوجداره به اندازه ، تعداد و مدل پنجره ها بالا و پایین می شود. امروزه ایمنی و زیبایی خانه ها و یا محل کار بسیار حائز اهمیت و چشمگیر می باشند و افراد سعی می کنند از انواع حفاظ پنجره دو جداره کرج استفاده کنند که نصب انواع حفاظ پنجره دو جداره کرج به این صورت است که اول باید پنجره دو جداره مورد نظر نصب گردد و بنا بر سلیقه مشتری و طرح و رنگ انواع حفاظ پنجره دو جداره کرج ساخته می شود. انواع حفاظ پنجره دو جداره کرج برای جلوگیری از ورود سارقان و جلوگیری از ضربه به شیشه استفاده می شود. انواع حفاظ پنجره دو جداره کرج در تنوع و رنگ های مختلفی وجود دارد که شامل حفاظ استیلی، آهنی، فلزی و یا فرفوژه می باشد. امروزه بیشتر از حفاظ های استیلی استفاده می شود که هم رنگ مناسبی دارد و هم به مرور زمان از بین نمی رود یعنی در برابر تغییرات آب و هوایی و ضربه تغییر شکل پیدا نمی کند.

طرح پنجره یو پی وی سی

مزایای استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی

¨      مناسب در برابر سرما و گرما

¨      کاهش دهنده مناسب شدت صوت

¨      مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی

¨      کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی در ساختمان

¨      تنوع اشکال بازشو و شکل پذیری متناسب با معماری و فضای ساختمان

قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره : برای پنجره دو جداره حفاظ های متنوع بسیاری وجود دارد که در طرح ها و مدل های زیادی ساخته شده اند. پنجره دو جداره حفاظ دار از مدل ها و طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار هستند که بنا بر سلیقه مشتری و پنجره های ساختمانی این حفاظ ها ساخته و رنگ می شوند. حفاظ پنجره دو جداره شامل  استیل، آلومینیوم، آهنی و … می باشد که امروزه حفاظ استیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا حفاظ استیل هم رنگ زیبایی دارد و هم به مرور زمان در برابر تغییرات آب و هوایی از بین نمی رود. انواع مدل پنجره دو جداره حفاظ دار شامل حفاظ آکاردئونی، حفاظ های رول شونده و نوعی حفاظ هم وجود دارد که تقریبا به شکل ابرو می باشند که به آن حفاظ ابرویی گفته می شودکه پهنای آن بیشتر از ارتفاع آن می باشد که در پنجره های بزرگ نصب می گردد.

علاوه بر استفاده و نصب انواع حفاظ پنجره دو جداره کرج می توانیم ازشیشه ضدسرقت سکوریت نیز استفاده کرد. شیشه های سکوریت با اعمال فرآیند حرارتی بر شیشه های معمولی تولید می شوند. شیشه های سکوریت مقاومت بالائی در برابر ضربه ، فشار و حرارت دارند. شیشه های ضدسرقت سکوریت مطابق با استاندارد به دوگروه اصلی تقسیم می شوند: شیشه های نشکن یا سکوریت (Fully Tempered) شیشه های نیمه نشکن یا نیمه سکوریت (Heat Strenghtened)

شیشه دوجداره-یوپی-وی-سی-ضدسرقت

ویژگی های شیشه سکوریت:

به علت وجود لایه هوا یا گاز و با استفاده از شیشه Low-E و یا پوشش دار هر سه روش انتقال حرارت یعنی رسانش ، جابجائی و تابش در شیشه های سکوریت قابل کنترل است. بدین ترتیب میتوان میزان مصرف انرژی جهت سرد کردن یا گرم کردن فضای داخل را کاهش داد. در صورت استفاده از شیشه های ضدسرقت پوشش دار و یا لمینیت میزان ورود نور و اشعه UV کاملاً قابل کنترل است. میزان ایزولاسیون صوتی در شیشه های سکوریت به علت وجود گاز مناسب قابل کنترل است. برای کسب نتیجه بهتر میتوان از شیشه لمینیت در هر یک از جداره های شیشه استفاده نمود. در صورت استفاده از شیشه سکوریت و یا لمینیت در جداره ها ، این شیشه مقاومت خوبی در برابر سرقت و زلزله از خود نشان میدهد.

علت وجود گاز بین دو لایه شیشه دمای سطح داخلی شیشه با دمای اتاق یکسان می ماند بنابراین شیشه در زمستان عرق نمیکند. مقاومت شیشه سکوریت در اثر حرارت افزایش یافته است از این رو شیشه سکوریت در برابر ضربه و بارهای مکانیکی و استرسهای حرارتی در مقایسه با شیشه معمولی با همان ضخامت و مشخصات 4 تا 5 برابر قوی تر است اما این مشخصه در شیشه نیمه سکوریت به 2 برابر کاهش می یابد. شیشه سکوریت در هنگام شکست به قطعات ریز و غیربرنده ای خرد میشود. الگوی شکست شیشه نیمه سکوریت مانند شیشه معمولی است.