سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی

سه شنبه 96/5/10
3:31 عصر
بهرام پروهان

در دنیای مدرن امروز استفاده از شیشه ها در نمای ساختمان ها و دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است، قیمت بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی با توجه به طرح آن متفاوت است . بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی ، با توجه به نوع کاربری، باید کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد.

شیشه دوجداره رنگی

بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی  از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .امکان استفاده از بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی  متناسب با دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc امکان پذیر است . زیبائی ، سبکی ، تنوع ، نصب آسان و امکان ایجاد طرح های خاص و بدیع، تقاضا برای استفاده از شیشه های دکوراتیو و بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی کرج را افزایش چشمگیر داده است. با توجه به خلا تولید و تامین این نوع شیشه در داخل کشور تلاش در زمینه واردات و فرآوری شیشه های دکوراتیو را آغاز نموده و این خانواده از محصولات خود را تحت نام تجاری V-Art عرضه می نماید.

معرفی بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی 

قیمت بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی، شیشه V-Art مجموعه متنوعی از شیشه های تزئینی است که در انواع طرحها و رنگها با روش های مختلفی تولید می شوند. از این نوع شیشه بسته به نوع ، طرح و رنگ آنها در قسمتهای مختلف ساختمان می توان استفاده نمود.

• شیشه های جورجین بار

• شیشه های طرح شکسته

• شیشه های چاپدار(اسپندرال)

• شیشه های مات (Matelux)

• شیشه های رنگی لاکوبل (Lacobel) ومتلاک (Matelac)

• شیشه های سند بلاست

• شیشه های لمینیت رنگی

• شیشه های فوتو لمینیت

 بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی  کرج به واسطه افزودن مقدار کمی اکسید فلزی به مجموعه مواد اولیه شیشه تولید می گردد. اکسیدهای فلزی مورد استفاده عمدتا اکسید آهن ، کوبالت و سلنیوم می باشند که بسته به میزان مصرف شیدهای متنوعی از شیشه های رنگی برنز ، خاکستری، آبی و سبز تولید می شوند . با این روش رنگ بصورت کاملا یکنواخت درضخامت شیشه پخش می شود.

استاندارد تولید و قیمت بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی  :

تولید بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی کرج با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید 20 عدد از یک محصول باشد. کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت 2 هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°23 به صورت عمودی قرار گرفته باشند. آزمون‌های استاندارد بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی عبارتند از: آزمون تعیین نقطه برفک، آزمون پایداری در برابر محیط‌هایی با رطوبت بالا، آزمون چرخه‌های آب و هوایی تسریع شده، آزمون مه‌گرفتگی، آزمون تعیین ضخامت محفظه هوا، آزمون تعیین ضخامت قطعه شیشه دوجداره، آزمون تعیین ابعاد شیشه دوجداره می باشد.

شیشه رنگی

پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی ذاتا سفید است و تاکنون به علت وجود برخی از مسائل در امر پروفیل پنجره امکان تولید پروفیل تمام رنگی (یعنی در تمام نقاط حتی در قسمتهای داخل که با برش پروفیل در داخل دیواره ها مشهود باشد )وجود ندارد. با توجه به مشکل پلیمر یاد شده پروفیل های رنگی یو پی وی سی در بازار در سه حالت تولید می گردند که در اینجا به آن اشاره می کنیم .

سیستم Co- extrude رنگهای اکرلیک بر روی پروفیل

در این سیستم هنگام تولید وخروج پروفیل از قالبهای اکسترود ،یک لایه رنگ بر روی آن تزریق می گردد. فقط می بایست رنگ استفاده شده دارای استانداردهای لازم (مقاومت در برابر اشعه ) را داشته باشد ولازم به ذکر است اینگونه سیستم در ایران اجرایی نمی باشد و تولید این نوع پروفیل رنگی عمدتا در تعداد محدودی از کشور های اروپایی دیده می شود .

سیستم رنگ آمیزی بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی

در این سیستم ، پنجره بعد از تولید و مونتاژ به کارخانه رنگ ارسال شده تا رنگ مورد نظر بر روی آن رنگ آمیزی شود . لازم به ذکر است این نوع رنگ آمیزی نسبت به دو نوع قبلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید هر نوع رنگ دلخواهی را بر روی پنجره دوجداره انجام دهید در حالی که در دوحالت قبلی شما امکان تنوع رنگ زیادی را ندارید . همچنین جنس و نوع این رنگ کاملا متفاوت با رنگهای ساختمانی و اتوموبیلی و…. موجود در بازار است و فقط مخصوص اینگونه پنجره دوجداره ساخته شده است. یکی دیگر از فواید اینگونه رنگ آمیزی در بحث تعویض پنجره های قدیمی می باشد زیرا شما قادر خواهید بود با تعویض پنجره و اعمال همان رنگ بر روی پنجره دوجداره جدید نمای ساختمان را حفظ کرده بدون اینکه تغییری در ساختمان و در میان پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره جدید دیده شود.

جزئیات عبور نور خورشید از بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی:

انرژی خورشید را می توان به طیف ماورا بنفش، مرئی و مادون قرمز تقسیم نمود. مشخصات این طیف ها به شرح زیر است:

• ماورا بنفش: (UV) طول موج 380-300 نانومتر باعث رنگ پریدگی اثاث منزل می شود.

• مرئی: (VT) طول موج 760-380 نانومتر نورمرئی.

• مادون قرمز: (IR) طول موج 2500-760 نانومتر که به صورت گرما احساس می کنیم.

بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی کرج، با توجه به نوع کاربری، کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد. شرکت پنجره ماندگارکرج همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.

گروه صنعتی ماندگاردر تهران و کرج صنعت upvc ایران، اولین سایت تخصصی نیازمندیهای درب و پنجره یو پی وی سی و صنایع وابسته از قبیل: پروفیل درب و پنجره UPVC رنگی- یراق آلات upvc انواع پنجره دو جداره upvc و درب های دوجداره upvc بهترین قیمت پنجره دو جداره | فروش پنجره های دو جداره و UPVC با کیفیت بسیار بالا و طرح ها و مدل های متنوع.سفارش انواع در پنجره یو پی وی سی