سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت بهترین شیشه پنجره دوجداره

پنج شنبه 96/5/5
10:16 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین شیشه پنجره دوجداره با توجه به ضخامت، تعداد دیواره های شیشه ای در شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره و همچنین نحوه تولید(صنعتی یا دستی بودن آن)، رنگ شیشه(رفکس سوپر سیلور، آبی، طلایی، برنز) و نوع شیشه(ساده، لمینت و سکوریت بودن آن) تعیین می شود.

شیشه چندجداره صنعتی

قیمت بهترین شیشه پنجره دوجداره یا چند جداره نقشی تاثیرگذار در کارایی پنجره دوجداره بعنوان عایق بندی فضای موجود دارد و بیشترین فضایپنجره دوجداره کرج را شیشه دوجداره تشکیل می دهد. از اصلی ترین مزایای بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج افزایش عایق بندی در برابر حرارت و برودت، گرمایش نور خورشید و آلودگی صوتی می باشد. البته این امر زمانی محقق می شود که در کنار پروفیل UPVC و یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی کرج ، بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج استفاده شود و نه در پنجره های آهنی یا آلومینیومی(قدیمی).

بهترین شیشه پنجره دوجداره یا چند جداره از دو یا چند شیشه تشکیل شده، که بطور موازی با حد فاصلی معین توسط اسپیسر جدا می گردد. فرایند تولید بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج از مرحله برش جام های شیشه (که ابعاد آن توسط نرم افزار  جهت بهینه سازی  و کم کردن ضایعات محاسبه گردیده است) شروع می شود، شیشه ها توسط دستگاه هایی ویژه شست و شو داده می شوند که کوچکترین لکه یا گرد و غباری روی آنها باقی نماند و بعد اسپیسر هایی را که از مواد رطوبت گیر پر شده اند را میان دوجداره شیشه قرار می دهند.

سپس به منظور درزگیری و ثابت کردن بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج از چسب و عایق بندی اولیه استفاده می کنند. هنگام پرس شیشه دو جداره، گاز آرگون بعنوان گاز خنثی بوسیله شلنگ های تزریق و خروج گاز، از طریق دو سوراخی که قبلا بر روی اسپیسر ایجاد شده است به داخل شیشه دوجداره تزریق خواهد شد و در آخر عایق بندی ثانویه با استفاده از چسب پلی فولید انجام خواهد پذیرفت. قیمت بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج بعد از تولید به محل پروژه انتقال داده می شود و توسط پرسنل، در پنجره UPVC نصب خواهد گردید. فرایند تولید بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج ، در ابتدا بسیار آسان بنظر می رسد ولی برای بدست آوردن نتیجه مناسب نیازمند دقت ویژه ای می باشد .

 

شیشه های دو و سه جداره سانرژی در کرج

 

بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج از لحاظ  نحوه تولید، ضخامت، نوع شیشه، جنس شیشه، تعداد جداره ها و رنگ شیشه ها طبقه بندی می شود که هریک از آیتم های ذکر شده در قیمت بهترین شیشه پنجره دوجداره کرج تاثیرگذار خواهند بود. از دیگر طبقه بندی شیشه دوجداره، طبقه بندی براساس عرض اسپیسر مصرفی است که کاملا به آیتم های بالا و پروفیل مصرفی (پنجره دوجداره وین تک، پنجره دوجدارهویستابست) وابسته می باشد. بطور مثال شیشه دو جداره مصرفی برای پروفیل وین تک (طبق استاندارد شرکت وین تک) با عرض 20 میلیمتر تولید می شود، یعنی در صورت استفاده ازشیشه با ضخامت 4 میلیمتر، اسپیسر مصرفی با ضخامت 12 میلیمتر (شیشه  4 میلیمتر+اسپیسر12میلیمتر+ شیشه 4 میلیمتر )در نظر گرفته می شود و تنها در صورت تغییر کردن ضخامت شیشه ها، ضخامت اسپیسر شیشه دوجداره قابل تغییر می باشد.

خصوصیات و قیمت بهترین شیشه پنجره دوجداره  :

کاهش مصرف انرژی: یک پنجره نور کافی را در اختیارمان قرار می دهد، طبیعت را به منارمان می آورد، احساس آرامش را به محیط زندگی ما منتقل می سازد و در نهایت یک پنجره خوب می تواند پاسخگوی سایر نیازهای اولیه ما بوده و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب موجب مصرف کمترین میزان انرژی جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد. مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره و استفاده ازهر متر مربع بهترین شیشه پنجره دوجداره منجر به صرفه جویی 40 مترمکعب گاز در سال خواهد شد.

 کنترل نور و اشعه UV: در صورت استفاده از شیشه های پوشش دار و یا لمینیت،به راحتی می توان چگونگی ورود نور را کنترل و همچنین از ورود اشعه مضر UV که به رنگ پریدگی اشیا منجر می شود جلوگیری نمود.