• وبلاگ : قيمت پنجره دوجداره
  • يادداشت : قيمت پنجره کلنگي دوجداره
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    گزينه 2 يکي از قديمي ترين موسسات آموزشي است که اقدام به برگزاري آزمون هاي آنلاين کرده است. در سايت مشاوره کنکور مکتبستان به بررسي اين آزمون ها مي پردازيم.
    ويزاي برزيل براي کساني که به قصد گردشگري وارد برزيل مي‌شوند صادر مي‌شود. ويزاي توريستي برزيل از طريق سفارت جمهوري فدراتيو برزيل در تهران به صورت سه ماهه صادر مي‌شود که حتي در خاک برزيل قابل تمديد در يک دوره ديگر سه ماهه نيز هست و دارنده ويزا ميتواند حداکثر 180 روز در خاک برزيل بماند.
    جمهوري فدراتيو برزيل بزرگ‌ترين و پرجمعيتترين کشور آمريکاي جنوبي است . پايتخت برزيل برازيليا و زبان رسمي اين کشور پرتغالي است. برزيل که منطقه وسيعي را بين مرکز آمريکاي جنوبي و اقيانوس اطلس در بر مي‌گيرد ، شرقي‌ترين کشور قاره آمريکاست و با کشورهاي اروگوئه، آرژانتين، پاراگوئه، بوليوي، پرو، کلمبيا، ونزوئلا، گويان، سورينام و گويان فرانسه هم‌مرز است. در حقيقت اين کشور به جز اکوادور و شيلي با تمامي ديگر کشورهاي آمريکاي جنوبي مرز مشترک دارد. برزيل داراي زمين‌هاي کشاورزي وسيع و جنگل‌هاي استوايي است و با داشتن منابع طبيعي گسترده و نيروي کاري غني قدرتمندترين اقتصاد آمريکاي جنوبي است.